esmaspäev, juuli 06, 2009

Parasummer 2009 läheneb

Nojah, mu blogi elab üle igasugu aegu. Vahepeal oli peaaegu kokandusblogi, nüüd kipub langevarjutamise blogiks. Aga elame üle, eks :)

Ehk, et Parasummer 2009 läheneb mühinal. Ainult loetud päevad jäänud veel. Kuuldatavasti on sinna igasugu põnevaid hüppeid planeeritud, mistõttu tundub minu selili lendamise selgeks saamise plaan ilmselt jälle tulevikku (loe: augustisse) lükkuvat.
Nimelt tuleb mul kõvasti hoopis oma kõhtlendamist parendada. Plaanis on naisteway rekord ja siis veel stiilihüpped. Võrreldes eelmise aastaga olen aga nö pesamuna tiitlist lahti saanud ja mul tuleb ka tegelikult ise kujundisse kohale lennata. Ma tõsiselt loodan, et see viimatine 4-way oli rohkem, kui ühekordne õnnestumine. Üldiselt tunnen ma nüüd suuremat kohustust, kui eelmine aasta.

P.S. Kui keegi tahab miski päev shoppama tulla, andku märku. Sest noh, see roosa komplekt on ikka way so old news.

Kommentaare ei ole: