esmaspäev, september 06, 2010

FS3 scramble

Nädalavahetusel lendasime. Kõhuli. Võtsin osa kohalikust FS3 scramble võistlusest. Scramble idee on see, et tiimis on üks coach ja 2 algajat (algaja = vähem kui 100 formatsioonhüpet).
Ma sain omale tiimikaaslaseks 35 hüppega selli, kes oli just 2 päeva varem nö redeliharjutused ära teinud. Noh, saime keskmiselt rohkem kui punni per hüpe. Ma oleks olnud rõõmus, kui mul oleks tiimikaaslaseks olnud keegi rohkem minuga võrdse leveliga tegelane. Mitte, et ma nüüd hirmus hästi lennata oskaks, aga ma oleks sellest võistlusest ehk enda jaoks tiba rohkem saanud. Hää külg oli see, et ma ikka katsetasin rohkem tibuasendi asemel mantist lennata. Mis järgmisel päeval hüpatud speedstari ajal isegi video pealt vaadates täitsa välja tuli. Ja no sain ka enam-vähem kohapeal kontaktita lendamisega hakkama. Seda läks vaja, kui me seda kõige vähem kogenut ootasime.
Kokkuvõtvalt saime 8-st tiimist 4-nda koha, mis pole ka nii paha. Endale jäi siiski kripeldama, et ma ise oleks suutnud ehk tiba rohkemat.
Btw, mul on nüüd ka FS-suit. Värvidest ma siinkohal ei räägi, sest noh, kui ostad kasutatud värki ja saad selle suht soodsalt, siis pole mõtet värvi üle kobiseda.

Kommentaare ei ole: