neljapäev, detsember 02, 2004

Rõõmus päev!

Võin suure rõõmuga ja säravate silmadega teatada, et minu käed funktsioneerivad jälle 95% ulatuses, mis tähendab, et täielikult paranemine pole enam kaugel ja varsti võib uue ringiga jõutrenni teha - oi, ma juba ootan seda aega :P
Lisaks on minu maru armsale kehale siginenud allergia täpikesed. Põnev. Eriti huvitavaks teeb selle asjaolu see, et mul pole õrna aimugi, mille vastu mu keha hetkel protesteerib. Kas on see ehk üleeile Kristiine Prismast ostetud Budweiser? Igatahes, ma soovitan igaks juhuks teil seda õllemarki mainitud poest mitte osta - ehk pääsete kergemalt, kui mina!
Hetkel igatahes ei meenu mitte midagi erilist minu päevamenüüs ega tegevustes, mis võiks sellise täpulise tulemuse anda. Elame päeva korraga ja loodame, et mõne päeva pärast on see nähtud jäädavalt kadunud ja ilmneb ainult siis, kui minu ihu villaste kangastega kokku puutub, siis ma vähemalt tean, milles seda süüdistada :)
Pöidlad/sõrmed/varbad risti !!!

Kommentaare ei ole: