reede, veebruar 11, 2005

Lukkseppa teab keegi?

Kõik oligi juba liiga ilus ja hea. Sain täna laua kätte, millega mäele müttama minna. Pigistasin lõuna ajast veel tiba ja otsustasin ta kohe ka koju transportida. Tänud sõpradele, kes seda teostada aitasid!
Jõuan mina koju, kõnnin teisele korrusele. Keeran ühe luku lahti ja keeran teist lukku - arvake ära, mis? - teine ehk siis snepperlukk ei tule lukust lahti. Möllan mina seal nii, et sõrmed punased ja valusad juba. Koridori remontivad töömehed ka kohe rõõmsalt abis, et mitme peale saame ikka lahti. Läks aega, mis läks, lahti me ta ka lõpuks saime. Tore, laud tuppa ja siuh välja tagasi. Guess what? Snepper ei läinud lukku tagasi. Keeled kõik kenasti väljas, nupp ka lukustavas asendis. Ei midagi... Hunnik aega prõmmimist, mingi hetk otsustas lukku jääda.
Nüüd on mul kodus uks lukus. Aga ma pole sugugi kindel, et ma sinna ka õhtul ilma kõrvalise abita sisse saan. Nuuks! Siis ma ei teagi, mis saab. Kellelgi tuttavat lukkseppa pole?

Kommentaare ei ole: