kolmapäev, veebruar 02, 2005

Mulle kohutavalt meeldib...

kui mu juurde tullakse kohe hommikul lausega: Mul on vaja sellist asja ja mul on vaja seda.... eilseks! Sellised avaldused toimuvad tavaliselt just siis, kui ma olen just tööle saabunud, suutnud saapad hingavamate jalanõude vastu välja vahetada ja riputan parasjagu oma jopet nagisse ning oma laua taha pole veel jõudnud istudagi, rääkimata hommikusest kakaolaksust.
Veel meeldib mulle, et see persoon, kellel on midagi vaja, ise täpselt ei teagi, mis see olema peaks. Juhuu, minu hiilgemoment, sest mina tean!!! :) Kuigi see hiilgemoment pöördub hetkega mitmetunniseks maratoniks asjade helistamiseks-selgitamiseks-uurimiseks-puurimiseks-helistamiseks-kokku vorpimiseks-ülestähendamiseks-helistamiseks jms ooperi dirigeerimiseks. Nüüd istun ja ootan informatiivset meili, mille saabumisajas ma pole kindel, kuid mul on teada, et selles meilis oleva ühe sõna pärast istub kinni üks konkreetne dokument, mis on vaja teatud kella ajaks punktist A minu kontorilaua taha toimetada ja sealt juba edasi teise Eesti otsa. Vägev, sain oma esimese tassi kakaod ka just kätte. Naeratus rebis ennast mu näole ja silm lõi ka särama... Lahe. Elu on siiski ilus!
(Kaob nüüd reaalsusse tagasi)

Kommentaare ei ole: