esmaspäev, veebruar 28, 2005

Puhkuse viimane päev

Ei ärganudki enam kl 12 või pool 1 või veel hiljem. Juba kell 10 olin üleval. Ju sai laupäeva pärastlõunal ka eile magamata uni tagasi tehtud. Muideks, hea tunne oli, et ei pidanud tööle minema, mis sest et teised seal töllerdavad. Homme saab teada, kuidas teised mu tööga hakkama said. Hea koolitus neile muidugi, sest edaspidi peavadki nad kahekesi ilma minuta hakkama saama. Aga see selleks.
Minu hommikune esimene käik kulges hambaarsti juurde. Nüüd võib öelda, et saaga on põhimõtteliselt otsa saanud. Rahakott ja pangakonto suht tühi, kui mitte öelda, et seal pesitseb nüüd neiu Kaja. Nädala pärast on õnneks palgapäev.
Hambaarst külastatus seadsin sammud sõberamehe poole, kes mu pildid pidi oma masinasse tõmbama, et need ühes teiste reisupiltidega netti üles riputada. Võta näpust, minu mälukaart oli suurem, kui tal, hoolimata sellest, et meil mõlemal Canonid. Ma ei teadnudki, et neil erinevad kaardid sees käivad. Nüüd tean. Ühesõnaga neljapäeval uuele katsele - koos fotoka ja kaabliga.
Peale sõberamehega vestlust kondasin ringi Kristiine keskuses. Plaan oli kaeda, kas on ka võimalik endale velveteid soetada. Eriti ei ole. St et enamus on ära ostetud ja järel on numbrid S ja XL - kumbki neist minu jalga ja puusade ümber ei istu mitte kohe. Tuleb loota, et äkki tuuakse millaski kaupa juurde. Ausalt, mul on teksastest siiber juba. Ennevanasti olid mul ühed velvetid ja need olid elumugavad asjad. Tahaks nüüd veel seda mugavust tunda.
Prisma poes konnates ja enne toidu tagavaru täiendavate riiuliteni jõudmist otsustasin ka lauamängi riiuli juurest läbi astuda. 'Risk' jäi ka seekord ostmata, tänu tühjale rahakotile. Aga võtsin endaga ühes 'Touché' - sai kiirkorras tutvust tehtud ja sõbrantsiga läbi mängitud. Täitsa vahva mäng on. Nats peab oma hallollust liigutama, samas on juhusel ka suur osa. Igatahes kannatab seda ka tiba õllese peaga mängida ja mitte samas pähe saada.
Nüüd peaks kerge uinaku tegema ja poole 19-ks trenni kobima ja siis ongi õhtu käes.
Kodus olla on ka hea :)

Kommentaare ei ole: