pühapäev, aprill 30, 2006

BASE jumps and rock' n roll

Reede õhtul juhtus siis Hipodroomil ikka asju: hüpati kaks tiiru base ja tõmmati letist välja üks 9-way (mille ma küll taevalaotusest napp enne break-off'i üles leidsin).
Peale seda õhtusöök Kamikaze-s, kus loobusin küll õllest ja olin nõus olema kaine autojuht - kuni Kalamajani. Veela juures toimus aferparty eelparty.
Afterparty Hollywoodis rokkis 120-ga, sai rõõmsalt ringi hüpatud, kuni üks hetk leidsime Tuukriga, et nüüd on kõige õigem moment koju ära minna. Mõeldud-mõeldud. Hollika ees olles otsustasin üks jalutuskäik teha, lootes, et nii olen koju jõudes kainem. Muhvigi, need üsnamitu viinakoksi ja maruhapud Freefly ja Braindead (või oli see Brainlock?) olid teinud juba oma töö.
Enne magama minekut olin küll nii tark, et märkasin ühe ibuka sisse võtta.
Hommikune (loe: pealelõunane) ärkamine ei kujunenudki üldse mitte halvaks ja peale pohmakollide pohmaka sööki (Hesburgeri eine) koos Olliga, tundus maailm juba üpriski kaunis koht olevat :)
Ühesõnaga we rocked the world! (või vähemalt osa sellest)

2 kommentaari:

Kadri ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Kadri ütles ...

oi jah, ma sain ka üle hulga aja jääknähud. kella neljani magada pole minu puhul üldse normaalne. a no ei tulnud varem inimese tunne.
we rocked indeed :)