esmaspäev, aprill 10, 2006

Edenevad

No millegi üle veel suurt hõisata pole, aga siiski...
Ma juba jõuan tervelt kord nädalas trennis käia (edasiminek ikkagi, kui arvestada, et vahepeal olid ikka kahe-kolmenädalased augud sees).
***
Praegu on käsitöö periood. Raamatute lugemine on peatatud. Kahte asja korraga õhtuti ja muude tegevuste vahele ei jõua lihtsalt. Olen mõelnud ka, et võiks ju korda mööda, aga elu on näidanud, et niikuinii jääb sellisel juhul emb-kumb kõrvale. Nii et rätik kõigepealt ja siis raamat... Kuigi, asju, mida oma valgete väikeste kätega teha tahaks on listis juba nii mõnigi.
***
No ja laupäeval oli juttu ka mõne inimese kaaluprogrammist. Ma olen ka 3kg alla saanud, sellest 2kg on tulnud viimase kahe nädalaga. "Elagu stress" poleks vist antud olukorras küll õige lipulause, aga tõenäoliselt suurelt "tänu" sellele need kilod ka läinud on.
***
Aga ma ikkagi hoian naeratuse näol ja ootan, et päike välja tuleks ja mu akud ka ära laeks :P

2 kommentaari:

Maris ütles ...

Kusjuures minul töötab käsitöö ja raamat koostöös. Raamat sellisel üksi ja iseolemise ajal. A käsitöö mingi asja kuulamise kõrvalt, ajatäiteks näiteks :) No elav näide pühapäeval Seidi juures :)

Pirts ütles ...

Vot jah, mul seda raamatu aega nats nagu napib :( Aga ma töötan selle nimel :)