kolmapäev, aprill 12, 2006

Emale kingitus vaja ära osta - jah, ma tean, mida on vaja, aga ma pean veel poodi sellele järgi jõudma enne, kui maale ära lähen.
Maale, aga millega? Bussipiletit pole mõtet ette osta, kui ma ei tea, kas ma ka selle bussi peale jõuan. Kui sõbrants L. ka tuleb, astume hoopis rongi peale... muidugi peab selleks jälle rahva rongi vastu meelitama.
Keegi Viljandisse ei sõida homme?
Rafting - minna või mitte minna. Kaduma läheks pool tööpäeva (poleks probleemi, kui teha nii palju poleks - poleks on üldse üks paha värk).
No ja kui ma siin hõiskasin, et edeneb... no trenn jääb see nädal ära :( "Ei jõua" on selles osakonnas tagasi.
Kas millalgi lihtsamaks ka läheb?

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kui valida töö ja raftingu vahel siis mõistlik inimene valib raftingu, sest ega töö jänes ole mis ära jookseb. Kui mõtled Pirita jõele minna siis sealt mingit põnevat elamust ei saa, sest ainult 1 järsk langu 2h sõidu juures.
IPA

Pirts ütles ...

Raftingu probleem lahendas ennast ise... piisavalt inimesi ei saadud kokku :(
Ja emale on ka kingitus olemas :)