esmaspäev, juuni 12, 2006

2 way + FF

See siis nädalavahetuse skoor. Teistega varju jagades lihtsalt ei mängi rohkem välja. Aa, no mis parata onju.

2-way V-ga oli päris lahe. Alul olin tiba krambis, aga mida edasi, seda paremaks läks. Minu meelest. Suurt väga ei kõikunud ja jalad sain ka täitsa ok-lt paika (ei sõitnud tagurpidi). Tööd tuleb küll teha enda veel väiksemaks tegemise osakonnas. Ja kui ikka asju teha, siis ei ole vaja teisest kaugemale sõita. Peale selle hüppe, aga rohkem teha ei jõudnud, eks järgmine nädalavahetus püüan jälle.

FF. Kuna ma pühapäeval kedagist endaga kõhuli lendama ei leidnud, otsustasin siis ka sitfly'd proovida. Ette oli juba fun olla, sest eks see hüpe oodatult üheks rokkimiseks kujunes. Exit tundus kusjuures päris ok olevat, aga see suure tõenäosusega tulenes sellest, et kiirus polnud ikka päris see. Siiski, oma 3-4 korda hüppe jooksul mul tundus, et ma vähemalt vertikaalselt olin suht-koht asendis. Enamuse ajast olin ikkagi selili ja käed-jalad taeva poole. Miksi hetk olid jalarihmad nii lõdvad, et keerasin kõhuli ära. Clipperiga maandumisel peab ikka viite jätma kuplile reageerimiseks. Põldu sai küljega küntud. Järgmine kord ei ripu frontriserites nii pikalt.

1 kommentaar:

Eveli ütles ...

no ehk järgmiseks nädalavahetuseks see varju jagamine laheneb ka kui hästi läheb :)