esmaspäev, juuni 19, 2006

Kawasaki vs Yamaha

... ehk kuidas tibid lõunal käisid.
Ekipaaz nr 1:


ja ekipaaz nr2:

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tibide riietus ei sobi kohe kuidagi tsikliga liiklemiseks
IPA

Pirts ütles ...

Ega jah. Aga võtsime rahulikult. Tegelt on mul kodus mitu sobivat rideeset selleks otstarbeks ;)

Anonüümne ütles ...

jätan selle vihje meelde
IPA

Anonüümne ütles ...

jah, ma vaatan ka kogu aeg õudusega linnas neid sadulajänkude paljaid sääri, käsi ja poolpaljaid kanne ning mõtlen milline tore epilatsioon võiks seal toimuda kui tallinna linnaliikluses mõni jõmm oma tavapäraseid liigutusi ootamatult teeb tsikli ees. inimnahk ei pea asfaldiga kokkupuutes just kaua vastu, nii sekundi murdosa umbes...

mõtlesin et panen siia lisaks ühe kena verise pildi mõnest õnnetusest, a ei leidnud ühtki sobivat kahjuks ;)

Pirts ütles ...

Wing, ma olen selliseid pilte näinud, nii et ei ole vaja neid siia riputada... Samuti olen ma suht teadlik, mis juhtub nahaga, kui see vastu asfalti lohiseb :S
Aga nagu öeldud, võtsime rahulikult :)