neljapäev, juuni 08, 2006

Tuli tahtmine kondama minna... mööda katuseid näiteks :) Kui keegi teab sobivaid kohti, siis mina olen ka käpp :P

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kunagi oli Stenbocki maja katus päris käidav. Praegu sinna vist enam ei pääse :P

Tuuker ütles ...

kunagi mulle meeldis tartu toomemäel kloostri varemete otsas käia päikeseloojangut vaatamas.

selle peale ükskord tuli pollar ja registreeris mind kurjategijaks :)

ma kardan, et enamiku katustega on sama lugu...

Anonüümne ütles ...

ma võin sind vabalt enda maja katusele lasta ja annaksin lisaks korstna pühkimis harja kaasa :P
IPA

Indrek ütles ...

vanalinna majade katustele olla saanud veel mõni aeg tagasi.. aga ei tea kas enam lastakse.. võib proovida.. :D kuid risk sattuda tuukri räägitud loo kangelaseks on kaunis suur.. :D