esmaspäev, juuni 19, 2006

Seekord kogunes laupäeva-pühapäeva skooriks 3 hüpet. Lihtsalt träkkimine, sitfly alge ja träkkdive.
Laupäeval siis üks ja ainumas ja kuna lineup-st polnud kedagi endaga hüppama meelitada, läksin träkkima. Et hea harjutada ja ei ole üksi igav ka. Tuli väga kenasti välja, ei mingit kõikumist ega midagi. Hea tunne tuli kohe (mis küll eelmise postituse mõjudel pakkimise ajal lahkus minust).
Pühapäeval esiteks püüdsin jälle istuda. Exit tundus jällegi ok ja kogu hüppe jooksul oli vähem uperpallitamist ka, kui eelmine kord. Aga enamuse ajast olin ma tagumik maa poole. Aga harjutamine pidi abiks olema, nii et eks saab veel katsetatud kuni välja tuleb.
Teise hüppe ajal vaatasin ka tõusulehte ja ei osanud sealt järjekordselt kedagi leida. Ja nii võtsin jälle plaani träkkimiseks. Rivis aga tulid mu ideedega kaasa pikk Veix, IPA ja POU. Mõeldud-mõeldud Veix tuli meile jäneseks ja trackdive plaaniks. Peab ütlema, et ma polnud seda varem teinud, nii et oli uus ja huvitav. Kursi pidime ka nii võtma, et lennuki alt läbi ja teisele poole. Jäin ümberpööramisega tiba hiljaks, aga leidsin Veixi ilusti üles ja kukkusin talle järgi uhama. Levelile ma ei jõudnudki aga ilusti püsisin kursil ja vaatasin, mis ta seal all tegi. Eks oma rolli mängis ka minu tavaline aeglane kukkumiskiirus, kui ka see, et ma sellest kambast kõige vähem kogenud olin. Ise jäin tegelikult rahule, polnud veel nii pikalt järjest träkkinudki (tavaliselt ikka edasi-tagasi lennuvälja kohal seigelnud).
Ja peab ütlema, et kõik kolm maandumist tulid ka kenasti välja ja ei käinud seekord katsepõllul kasvavat üle kontrollimas :)

Kommentaare ei ole: