teisipäev, märts 01, 2005

Ma kolisin...

Ei, ma elan endiselt samas kohas, kus ennevanasti. Tööl kolisin hoopiski. Teiselt korruselt kolmandale. Asju tuli nii vähe, et endalgi tuli naer peale. Meenus, kuidas pool aastat tagasi sai kolitud kolmandalt teisele - see võttis mitu päeva aega.
Teisele korrusele jäid maha lahedad sägad - ma hakkan teid nüüd iga päev kaemas käima ja kakaod teie ajalehenurgas joomas. Mõni mees peab nüüd küll kellegi teise leidma, kellelt kakaod nillida... kui ma just läheduses pole ;) Uues toas on tegelased sellised, hmmm... tuimad. Lolli nalja nendega visata ei saa, aga õnneks on selliseid koridori peal olemas ja mujal majas ka :)
Aga miks ma üldse kolisin. Ühesõnaga vahetasin ametikohta. Logistikaga on mõneks ajaks kindlasti ühel pool, kuigi ma sain täna hunnik kõnesi, et teisi instrueerida. Ehk hakkavad ikka lähimal ajal ise hakkama saama... ma loodaks vähemalt. Esialgse hinnangu põhjal peaks mu nüüdne töökoht rohkem vaheldusrikas olema, nii et saab aeg-ajalt rutiinist välja astutud. Neljapäeval istun tõenäoliselt koolitusel ja uurin-puurin riigihangete värki. Tuleb selle asja sisse ennast tiba pühendada. Vast pole väga hull :) Homme pistan oma väikse nina seadustesse ja üritan neist sotti saada. Mõndasi soovitati lausa pähe õppida. Karm :D

Kommentaare ei ole: