esmaspäev, mai 23, 2005

Igast värki

Algas see nädalavahetus mu jaoks juba neljapäeval. Plaanis oli kokata ja Eurovisiooni vaadata. Kokkamine tuli edevalt välja. See tähendab, et kui mina koju jõudsin, oli enamus kokkamisest selja taga ja nälgas inimesed said süüa. Eurovisiooni vaadati täpselt nii palju, et pilt oli ja hääl tuli R2-st, kus Juur ja Co asja kommenteerisid. Lauludest suurt ei mäleta, eestlaste esitusele hõiskasime kaasa ja naabritele see eriti ei meeldinud. Igatahes kulges see Eurovisiooni vaatamine mitte-Eurovisiooni-vaatamise tähe all, igasugused muud tegevused olid poole põnevamad. Nii palju siis sellest.
Reedel sai siis üles ärgatud koleda telefoni helina peale. Miski hetk oli mu takso maja ees ja suundusin mina laeva peale, et kihutada nii 400km põhja poole. Laevasõit ei kujunenudki nii koledaks, kui ma alul kartsin. Enamuse maanteesõidust magasin ma maha. Kui ükskord üles ärkasin oli elu jälle elamist väärt ja sõita jäänud ca 100km. Õhtuks jõudsime siis ööbimispaika ka kohale. Ilus koht oli - köki-möki asus 3 meetrit järvest, loodus ja linnulaul ümberringi. Aus koht ühesõnaga.
Laupäeval sai kohalike vaatamisväärsustega tutvutud ja õhtul üritusele, millel nimeks Miljoona Rock 2005, peaesinejaks Deep Purple. Miskid kohalikud soomekeelsed soojendusbändid olid ka. Kuigi mulle pigem tundus, et nad mängivad pille soojaks (mida peaesineja küll ei kasutanud), mitte ei kütnud rahvast üles. Kui üritus algas kl 18, siis DP otsustas lavale tulla nats peale 22:30. Aga oli ka ootamist väärt. Vanad rokipeerud andsid endast kõik. Hetkekski ei tekkinud tunnet, et vanad on mütsiga lööma tulnud. Ma ikka röökisin täiega kaasa ja rokkisin nii palju kui jalg lubas. Igatahes need vanad on tegijad :P Soovitan kõigile.
Mina jäin oma otsusega rahule, et minna otsustasin. Nagu reedel selgus, poleks hüppamisest ka memmegi välja tulnud.

Kommentaare ei ole: