neljapäev, jaanuar 28, 2010

Lihtne elu

Ma kogu aeg mõtlen, et peaks siia miskit ka oma tegemistest kirjutama, aga ega miskit silmapaistvat eriti ei toimu. Mu tavaline tööpäev algab kl 6:35 äratusega, tööl käimisega ja kl 21 õhtul olen laip valmis ja vedelen teki all. Kui silm lahti seisab siis loen või vaatan pool filmi ära. Pool sellepärast, et poole peal jään nagunii magama. Nüüdseks ongi kogunenud hunnik filme, mille teine pool tahab millaski vaatamast.
Jah, töölt koju jõudmise ja magamamineku vahele peaks mahtuma ka trennis käimine, aga sinna olen ma viimase kuu jooksul tervelt kaks korda jõudnud. Nii et see on pigem erand.

Aga no kindel on, et nädal veel ja siis saab nädala jagu Austrias lumelauatada. Kindel on ka see, et selle aasta lihavõtted veedan ma Moskva lähistel.

Jah, rohkem mul suuri plaane polegi, sest mida Sa plaanid, kui töö ajutine ja ei tea, kauaks seda lõbu jätkub.

Kommentaare ei ole: