kolmapäev, jaanuar 06, 2010

Ma läksin tööle!

Noh, üldiselt enamus juba teavad, et ma olen nüüd juba siis kolmandat päeva jälle usin töömesilane.
Tegevusvaldkonnaks logistika ja asukohaks Holland.
Algus on olnud rahulik, sest osa ajast on mingil põhjusel nett maas, mis tähendab, et kõik seisab ja me passime siin niisama. Selle aja jooksul, kui miskit ka teha on saanud, olen vist enam-vähem hakkama saanud.
Keskkond ise on täitsa muhe, meid on kontoris koos ülemusega kokku 5. Keegi pole hollandlane: ülemus on soomlane (tegu ju Soome firmaga), siis on meil veel peale minu inglane, liibanonlane ja filipiinlanna. Suht sotsiaalne seltskond, kes kordamööda raadio saatel laulda ümiseb. Filipiinlanna viskab aeg-ajalt nalju, millest suurt aru ei saa, aga see ise on juba omamoodi muigama panev.

Kui ma viitsin, siis ma ükskord võib-olla kirjutan ka sellest, mis bürokraatiast siinmail läbi närida tuleb. Aga ma pole kindel, et see võiks huvi pakkuda või hiljem vajalikuks osutuda. Aga võib-olla siiski.

2 kommentaari:

wolli ütles ...

Bürokraatia pakub huvi küll, nii et tulista aga :)

unihiir ütles ...

palju õnne töökoha puhul