neljapäev, detsember 30, 2004

Eile sai...

...
Eile sai esiteks Wolli sai 33-seks, selle puhul sai Wolli kulul hunniku krõpse ära söödud ja ka miskile veinile päkad peale. Wollile viisime kingituse ka: ühe õpetliku VHS-i ja natuke süüa, et ta mustadeks päevadeks kõrvale saaks panna. Võib öelda, et vein leidis kõige tühjema koha minu ihus ja mõjus suhteliselt kiiresti.
Peale mõningast arutelu peale seda, kui vein ja krõpsud otsas, sai eile seatud sammud Kamikaze pool. Seal sai nats söödud ja veel õlle peale rüübatud, nii 4-5 klaasi umbkaudu. Igatahes mina muudkui seletasin ja lahkasin maailmas levivat ülekohust, ebaõiglust ja teise elusi. Igatahes pakatasin mina terve õhtu tarkusest ja ülejäänud seltsimehed kuulasid seda vapralt. Siiani imestan, et mul vait ei kästud olla :) Kannatlikud inimesed. Tänud kuulamast!
Miski kell, ma oletan see oli nii kella 24-01 vahel, otsustati Kamikaze sulgeda selleks korraks. Me istusime edasi, ei lasknud ka kustutatud tuledest ennast häirida ja tarbisime oma pooleli olevad õlled lõpuni.
Edasi läks lihtsalt. Tuli jalad alla ajada ja nii ca 200 meetrit jalutamisega tegeleda ja juba olingi kodus.
Eile oli mul kodus ka muidu kodakondseid, keda ma juba ligi 2 nädalat näinud polnud. Niisiis, saabusin mina koju, tegin kõva kolinat, et ka kõige raskemalt magav tegelane saaks ikka teada, et ma nüüd jõudsin. (Hommikul lahkusin õnneks enne, kui asjaosalised üles tõusid - igatahes ei kuulnud, et keegi oleks kurtnud).
Eilne õhtu sai meeldivalt aega veedetud, aitäh sõbrad.
Täna saan vanni ja tuttu :P

1 kommentaar:

Parasiil ütles ...

Hola, feliz ano nuevo!