kolmapäev, detsember 22, 2004

Saunakad

Üldiselt on saunakad toredad ja ma pole selliste ürituste vastu viha pidanud. Eile sai siis ka L-i pika palumise tagajärjel ühest osa võetud.
Üritus kandis nime tutvumisõhtu, mille point jäigi mulle suht arusaamatuks, sest kõik tundsid kõiki ja ma pole eriti kindel, et seal niiväga tööjuttu räägiti... ainult tiba ehk. Tutvumisõhtu naelaks oli sületäis õlle ja loomulikult saun ise - siinkohal kiitused sauna ehitajale, jupp aega pole nii normaalses elektrisaunas oma nahka kuumaks ja märjaks leilinud. Atraktsiooniks oli ka noorte meeste lumes püherdamine... ise igaks petteks osa ei võtnud, aga selle eest oli vaadata isegi põnev ja kui tarvis aitasin neil lumiseks saada :)
Ühesõnaga, miski aeg sai saun sinnapaika jäetud, sest aeg oli läbi ja õlled otsas. Kahe vapra tegelasega seadsime siis sammud vanalinna, et mõnes pubis oma õhtut jätkata. Selgus, et enamus pubisi oli kinni tolleks hetkeks juba ja nii me siis Avenüüs ka maandusime. Tegelikult ei kuulu see koht minu lemmikute hulka, aga mis teha.
Ühesõnaga olin mina pool 4 hommikul juba kodus ja seljataga on 4 magatud tundi. Keres on kergelt vibreeriv tunne, aga isu on hea :)
Muide, mul on kaasas peo jäägid: 2 liitrit mahla ja juustu nii singiga kui hallitusega!

Kommentaare ei ole: