neljapäev, detsember 16, 2004

Valmis sai!!!

Oeh... laske ma nüüd ohkan...
Igatahes kaelast ära see raske koorem ja näputöö. Sain mina eile õhtul siis lõpuks valmis oma kostüümi, mis täna õhtul selga tuleks tõmmata. Näputöö sisaldas suuremas osas õmblemist - nii käsitsi kui masinaga (mis kohati mulle vastu tõrkus ja mina siis temaga nii hea kui kurjaga suhelda üritasin - kauneid sõnu sekka öeldes). Ja vähemas osas kääridega lõikamist. Liimi-kleebi-maali jäi enamasti olemata, kui miskite lisavidinate kinnitamine välja arvata. Lisavidinatel oli juba liim külge pandud!
Ühesõnaga istusin mina silmad krõllis teisipäeval poole 2-ni ja eile napilt pealt 23-ni L-i juures ja muudkui õmblesin ja õmblesin, lisaks vahepeal L-le ka muidugi. Igatahes täna võime mõlemad rõõmsalt naeratada ja seekord Eevat ei mängi - sry Parasiil!!! Mõni teine kord ;)
Igatahes, kes täna õhtul kohal, see saab ise silmaga vaadata.

Kommentaare ei ole: