pühapäev, detsember 26, 2004

Jõul, kui selline...

Olenemata sellest, et ma reedel maale jõudsin, jõudis jõul minu vanemate koju alles laupäeval. Tegelikult tuli see sellest, et õde koos perega tuli ka laupäeval ja kuna neil pisike preilna peres sirgumas, siis sai verivorst ja hapukapsas päeva võrra edasi nihutatud :)
Jõuluvana käis ka, rõdu ukse kaudu ja meile oma nägu ei näidanud, ainult külma õhku oli toas tunda nii mõnda aega :) Mina sain hulganisti kallistuselt pisikeselt päkapikult, mõned iiri kohvi klaasid (tuleb vist viskit varuma hakata?!), nats kommi ja toetused tuleviku fondi. Tegelikult oli vahva koos perega koos istuda ja üle tüki aja oma suguvõsa näha, juttu puhuda ja muidu mõnusalt aega veeta.
Täna hakkame pisikese preilnaga eestikeelset Shreki vaatama, peitust mängima, nukul juukseid kammima ja kui hästi läheb, siis joonistama ka. Onju, ma olen üks ütlemata hea täta :)
Igatahes võib öelda, et jõul läks korda. See aasta ei olnudki õnneks tunnet, et poolest oktoobrist saati jõul uksest ja aknast sisse oleks surunud ennast ja nii ei jõudnud ka üleküllastust tekkida! Loodetavasti läheb järgmine aasta sama moodi :)
Homme jälle linna ja tagasi rutiini!

Kommentaare ei ole: