reede, jaanuar 21, 2005

Lugemisest

Olen mina viimasel ajal, noh nii mõne aasta jooksul peale ülikooli lõpetamist, jälle lugemise enda jaoks taasleidnud.
Ja ma ei loe Kõusaare 'Ego' jmt. Igasugused naistekad ja muu sarnane kräpp jäägu teistele. Üritan hoopis vanu klassikuid lugeda, mis keskkooli ajal lugemata jäid või ei osanud neid raamaturiiulil märgata. Päris huvitav on ja ma polegi niiväga kindel, et ma 16-17 aastasena nende raamatute pointist niiväga aru oleks saanud.
Tegelikult pole mõni raamat pooltki nii põnev ja haarav kui mõni Coelho oma näiteks (kuigi siin kohal peaks märkima, et ülekiidetud 'Alkeemik' ei kuulu just minu lemmikute hulka). Aga paar peatükki õhtu jooksul on paras ports lugemist ja kui raamat lõpuks läbi, on tolle ajastu kombed-tavad ja olud tibakese arusaadavamad.
Et kui kellelgi on mõnda põnevat lugemist soovitada, andku tuld.

Kommentaare ei ole: