teisipäev, jaanuar 11, 2005

Rõõmud, need ei lõpe

Käisin mina täna järjekordsel hambaarsti visiidil. No ei saa need otsa veel. Seekord isegi pappi ei küsitud, aga see rõõm jääb nüüd küll üürikeseks.
Ühesõnaga, tundub, et minu breketi-saaga hakkab vaikselt lõpule jõudma. Täna selgus, et veebruari kuus saan mina DR. Hambaarsti kokku 6-l korral külastada. Mis võib-olla polekski nii hull, kui on ette teada, et keegi puurima ei hakka ja haiget ei tee. Kõik ilusa rikub see ära, et minu eelarve löödi sekundiga lõhki. Tuleb välja, et kogu kupatus läheb kaks korda rohkem maksma, kui esialgselt plaanitud. Geenid ma ütlen!
Kahekordne hind ei oleks ka veel nii hull, kui mina just veebruari kuus Tatraid vallutama ei läheks...
Aga vaatame elu helgemat poolt: saab nädal aega lumes möllata! ja tagasi tulles saab hambad säravvalgelt korrektseks :)

Kommentaare ei ole: