pühapäev, jaanuar 16, 2005

Naabri-Pervo

Mul on Naabri-Pervo, just nimelt, lugesite õigesti, ei ole tegu Baari-Paavoga.
Ühesõnaga Naabri-Pervo elab naabermajas, kelle aknad on suhteliselt vastastikku minu kööginurgas asuva aknaga. Naabri-Pervo armastab ühe akna peal suitsu teha... ja mitte ainult. Nimelt on tal harjumus seal kauem passida. Seda eriti juhul, kui meie elamises köögis toimetatakse: nõusi pestakse, süüa kokatakse jne.
Naabri-Pervo on nii 40 ja peale, vene rahvusest ja tavaliselt meeldib tal aknal aega veeta palja ülakehaga, mis ei ole eriline vaatamisväärsus. Ta pole üldse vaatamisväärne.
No eks igal inimesel ole oma elamises õigus teha, mis tema ise tahab. See õigus võiks kesta seni, kuni ta kedagi häirima ei hakka. No aga see jõllitamine lihtsalt häirib. Ma ei saa rahulikult akna alt läbigi lipata... kui eriti palju rõivast üll ei ole, tuleb alati enne piiluda, kas onu on akna peal või mitte.
Täna tegime Naabri-Pervol oleku piinlikuks. Nimelt oli meie korteris korraga 5 naisterahvast. Peale minu avastust, kui ma nõude pesu lõpetasin, käisid kõik naiskad korda mööda teda aknal kaemas ja talle naeratamas või lehvitamas. Onu tiris oma suitsu imekiirelt lõpuni ja kadus. Täna teda rohkem nähtud pole.... Huvitav, kui kauaks...

Kommentaare ei ole: